Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

kärlek

Av linda - 16 januari 2011 23:33

Vad heter ni? Linda och Viggo
 

Hur träffades ni? På en fest
Bor ni ihop? Om typ två veckor gör vi det
Har ni barn? Världens finaste kille i min mage
Har båda körkort? Nej, men jag är väl närmast..
Kommer du ihåg er första kyss? Haha.. nej..
Vem sa ”jag älskar dig” först? Det minns jag inte, pinsamt nog.
Vem är äldst? Viggo, men sådär ca 16 dagar eller nåt.
Vilka stjärntecken har ni? Vi är födda i oxens tecken båda två.
Vem fyller år först på året? Viggo
Vem är längst? Viggo
Vem sjunger bäst? Ingen av oss sjunger bra.
Håller ni varandra i handen på stan? Jaa
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej det vill jag inte påstå att vi gjorde första gången vi blev ihop, men nu kände vi varandra utan och innan
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja det blev jag minsann!
Har ni någon speciell låt? Nej, vi har en gemensam lista på spotify :)
Har ni några frikort? Nej, verkligen inte
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, Malta, Frankrike och Danmark.
Vilket är ert bästa minne? Måste vart när vi bestämde oss för att behålla lillälsklingen
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter mat och kollar film eller nåt
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä.
Blir du lätt svartsjuk? Egentligen inte, men under graviditeten har det vart lite jobbigare.
Brukar ni bråka? Inte mer än någon annan.
Ringer eller sms:ar ni mest? Vet inte.
Vilken är hans finaste kroppsdel? He's body is a wonderland
Brukar någon av er prata i sömnen? Viggo ibland, men han snarkar massa..........


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 april 2011 10:13

Elver blev sju veckor igår. Det är galet vad tiden går fort, känns som att det var igår han föddes. Han är en helt otrolig liten kille som är glad för det mesta, han skrattar ofta och sover en del. Jag älskar honom över allt annat och skulle inte kun...

Av linda - 19 april 2011 02:52

...är inte min grej. 

Av linda - 31 mars 2011 11:35

Han ler, min fina kille! Åh, helt underbart. nu är mamma stolt! ...

Av linda - 31 mars 2011 10:35

Jag är så otroligt lycklig

Av linda - 28 mars 2011 07:00

GRAVIDITET När fick ni reda på att du var gravid? 7 Juli 2010.Var det planerat? Nej, men så himla välkommet!Mådde du illa under graviditeten? Ja, de första (ca 15) veckorna, Hade du mycket foglossningar? Ja!! Hade du någon hormonrand? Ja.Fick du br...

Ovido - Quiz & Flashcards